Zaproszenie do złożenia oferty na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej kompleksowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Korycinie.
- Opublikowano w: aktualnosci
- Written by
- Zostaw komentarz
- Permalink
Zamawiający Gmina Korycin zaprasza do złożenia oferty na opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej kompleksowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Korycinie.
Zakres dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmuje m.in.:
1. Opracowanie audytu energetycznego ex ante budynku szkoły spełniającego wymagania opisane w Regulaminie Wyboru Projektów dot. naboru nr FEPD.02.01-IZ.00-001/23 ogłoszonego w dniu 29.09.2023 dostępnego za pośrednictwem portalu internetowego www.funduszeeuropejskie.gov.pl. Audyt powinien obejmować kompleksową termomodernizację budynku szkoły z zastosowaniem pompy ciepła i instalacji fotowoltaicznej wraz z instalacjami centralnego ogrzewania, wody ciepłej, wentylacji i oświetlenia budynku.
2. Przygotowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich branż objętych dokumentacją projektową
3. Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej powinno odpowiadać wymaganiom Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). Dokumentacja stanowić będzie opis przedmiotu zamówienia w myśl ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
4. Pełnienie nadzoru autorskiego nad dokumentacją i robotami realizowanymi w oparciu o powstałą dokumentację
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia.
I. Kryteria oceny ofert:
O wyborze oferty decydować będzie kryterium ceny (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zaproszeniu do składania ofert).
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
II. Warunki udziału.
Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy: posiadają wiedzę, umiejętności i doświadczenie;
III. Terminy wykonania zamówienia: Realizacja zamówienia będzie obejmować 2 etapy zgodnie z harmonogramem prac projektowych opisanym w załączniku nr 1 do zaproszenia. Zakończenie wszystkich prac projektowych powinno zakończyć się z dniem 15 marca 2024.
IV. Warunki finansowe rozliczeń i płatności.
1) cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty;
2) zapłata nastąpi przelewem na wskazany w fakturze nr rachunku bankowego – w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby zamawiającego;
3) podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru poszczególnego etapu usługi podpisany przez zmawiającego bez zastrzeżeń;
4) rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.
V. Termin i sposób składania ofert: Ofertę należy składać w formie pisemnej na formularzu stanowiącym wzór oferty, w jednej z poniższych form: • w sekretariacie Urzędu Gminy Korycin, ul. Knyszyńska 2a, 16-140 Korycin, pokój nr 2 (I piętro) lub • za pośrednictwem poczty elektronicznej: mzalewska@korycin.pl lub • elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Gminy w Korycinie (EPUAP) do dnia 1 grudnia 2023 roku do godz. 9:00.
VI. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Korycin zwany w skrócie „Administratorem danych”.
- Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@korycin.pl lub Inspektor Ochrony Danych, ul. Knyszyńska 2a, 16-140 Korycin.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym ze złożeniem oferty.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
- Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; - Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Mirosław Lech-Wójt
Pliki do pobrania: