Zaproszenie do złożenia oferty
- Opublikowano w: aktualnosci
- Written by
- Zostaw komentarz
- Permalink
Korycin, dn. 18.01.2022 r.
Gmina Korycin
ul. Knyszyńska 2a
16-140 Korycin
Zaproszenie do złożenia oferty
Zamawiający Gmina Korycin zaprasza do złożenia oferty na opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej w Mielnikach.
I. Przedmiotem zamówienia jest:
1) przygotowanie dokumentów, opracowań i materiałów w celu skutecznego złożenia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi gminnej w Mielnikach gm. Korycin, a także aktywne uczestniczenie w procesie wydawania decyzji lub ewentualnego jej zaskarżenia
2) wykonanie dokumentacji projektowej w celu skutecznego złożenia zgłoszenia robót budowlanych dla inwestycji polegającej na przebudowie drogi gminnej w Mielnikach gm. Korycin
3) wykonanie dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych dla inwestycji polegającej na przebudowie drogi gminnej w Mielnikach gm. Korycin w szczególności:
a) projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych;
b) projektu wykonawczego
c) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (dalej jako STWiOR),
d) przedmiaru robót
e) kosztorysu inwestorskiego
4) pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w oparciu o dokumentację
Projektowana droga długości ok. 2000m obejmuje swym zakresem wieś Mielniki oraz drogę prowadzącą na kolonię. Zakres projektu powinien obejmować wykonanie jezdni o nawierzchni utwardzonej (bitumicznej lub betonowej- 2 warianty) o szerokości 3-3,5 m z poszerzeniem na mijankach i obustronnymi poboczami żwirowymi.
Dokumentacja powinna być zgodna z obowiązującymi na datę złożenia budowlanego, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalnego.
II. Kryteria oceny ofert:
O wyborze oferty decydować będzie kryterium ceny (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zaproszeniu do składania ofert).
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
III. Warunki udziału.
Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy: posiadają wiedzę, umiejętności i doświadczenie;
IV. Terminy wykonania zamówienia:
1) przedłożenie kompletnej Dokumentacji (z wyłączeniem przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego) – w terminie do 31.07.2022,
2) przedłożenie przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego oraz wykonanie dokumentacji projektowej w celu skutecznego złożenia zgłoszenia robót budowlanych – w terminie do 31.05.2022
3) przygotowanie dokumentów, opracowań i materiałów w celu skutecznego złożenia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia- w terminie do 30.04.2022
4) pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w oparciu o Dokumentację do dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
V. Warunki finansowe rozliczeń i płatności.
1) cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz inne opłaty;
2) zapłata nastąpi przelewem na wskazany w fakturze nr rachunku bankowego – w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby zamawiającego;
3) podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru poszczególnego etapu usługii podpisany przez zmawiającego bez zastrzeżeń;
4) rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich.
VI. Termin i sposób składania ofert:
Ofertę należy składać w formie pisemnej na formularzu stanowiącym wzór oferty, w jednej z poniższych form:
• w sekretariacie Urzędu Gminy Korycin, ul. Knyszyńska 2a, 16-140 Korycin, pokój nr 2 (I piętro) lub
• za pośrednictwem poczty elektronicznej: mzalewska@korycin.pl lub
• elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Gminy w Korycinie (EPUAP)
do dnia 26 stycznia 2022 roku do godz. 10:00
VII. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Korycin zwany w skrócie „Administratorem danych”.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@korycin.pl lub Inspektor Ochrony Danych, ul. Knyszyńska 2a, 16-140 Korycin.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym ze złożeniem oferty.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
WÓJT
Mirosław Lech
Plik do pobrania:
1. Wzór oferty.